Online-palvelut

Tervetuloa käyttämään Nurmijärven Sähkön Online-palveluita!

Online-palveluiden kautta voit hoitaa yleisimpiä sähköön liittyviä asioita mihin vuorokauden aikaan tahansa! Valitse, mitä online-palveluita haluat käyttää klikkaamalla Online- tai Venla-kirjautumispainiketta. (Venla-palveluun pääset myös suoraan Online-palvelun kautta).

Online-palvelu kuluttaja-asiakkaille

Palvelussa voit muuttaa yhteystietojasi, katsella sopimuksiasi, uusia sähkösopimuksesi tai tehdä muuttoilmoituksen, selailla sähkölaskuja sekä laskutettuja mittarinlukemia, seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla (Venla) ja tilata tietoa sähkökatkoista tekstiviestillä tai sähköpostilla sekä hallinnoida markkinointi- ja tiedotusrekisteriasioita.

Huom! Pääset kirjautumaan ensimmäisellä kerralla palveluun pankkitunnuksillasi (ns. Tupas-tunnistautuminen), jonka jälkeen voit luoda palveluun oman käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Kirjaudu Online-palveluun

Venla

Täällä voit rekisteröitymättä seurata omaa sähkönkäyttöäsi tunneittain, päivittäin tai kuukausittain. Näet täältä myös laskutetut mittarinlukemat ja voit tarkastella vuosiraporttia kulutuksestasi. Tämä palvelu on käytettävissä niillä asiakkaillamme, joille on asennettu etäluettava mittari.

Tiedot päivittyvät kerran päivässä palvelimelle.

Optimoitu selaimille:
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome.
(Uusimmat versiot)

Kirjaudu Venla-palveluun

Ongelmia Onlineen rekisteröitymisessä? Syynä on todennäköisesti jokin seuraavista:

  1. Sopimustietosi asiakastietojärjestelmässämme ovat eri henkilön henkilötunnuksella (esim. puolison): Rekisteröityminen tulee tehdä sen henkilön verkkopankin kautta, jonka nimellä ja henkilötunnuksella sopimukset ovat (1. nimi sopimuksessa/laskussa).
  2. Asiakastietojärjestelmästämme puuttuu henkilötunnuksesi tai sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia: Lähetä tietosi ”Ilmoita tietosi” -lomakkeella tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  3. Asunto-osakeyhtiöiden ja pk-yritysten rekisteröityminen vaatii edustajakäsittelyn, johon tarvitsemme valtakirjan yritykseltä. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja saat meiltä valmiin valtakirjamallin.

Yritysasiakkaat

Yritysasiakkaiden tulee täyttää valtakirja, jolla yritys valtuuttaa edustajansa käyttämään Online-palvelua.

Lataa valtakirja täältä:
Valtakirja_Online_yritykset.pdf

Allekirjoitettu valtakirja palautetaan joko skannattuna sähköpostitse: asiakaspalvelu@nurmijarvensahko.fi tai postitse: Nurmijärven Sähkö Oy, PL 4, 01901 Nurmijärvi.

Yrityksen vastuulla on huolehtia, että valtakirja on ajan tasalla valtuuksien osalta.

Kun valtakirja on vastaanotettu, niin tämän jälkeen Nurmjärven Sähkö Oy perustaa yritysasiakkaalle tunnukset ja lähettää ne asiakkaalle.

Päävalikko