Asiakastyytyväisyys 2021

Asiakastyytyväisyyttä mitattiin jälleen Innolinkin toimesta soittamalla 101 kokonaistoimitusasiakkaalle (verkkopalvelu + sähkönmyynti) elokuussa. Tulokset olivat jälleen hyviä. Asiakastyytyväisyysindeksiksi saimme arvosanan 4,5 (asteikolla 1=huono…5=erinomainen), joka muodostui viiden asiakastyytyväisyysväittämän keskiarvona:

– Asiakaspalvelun tai henkilöstön tavoitettavuus (4,5)
– Henkilöstön ystävällisyys (4,6)
– Sovittujen asioiden hoitaminen (4,5)
– Kyky ratkaista asiakkaan ongelma tai asia (4,5)
– Palvelun nopeus (4,4)

Verrokkiyhtiöihin verrattuna olimme vertailun sijalla 2. Kun kysyttiin asiakkailta suosittelisitteko Nurmijärven Sähköä muille (NPS), niin asiakkaamme antoivat yhtiöllemme koko tutkimuksen parhaan arvosanan 8,78 (asteikko 0-10).

Kiitos hyvästä palautteesta uskollisille asiakkaillemme!