Asiakastyytyväisyys erinomaisella tasolla

Syksyllä 2014 toteutettiin puhelinhaastatteluna 12 eri energiayhtiön asiakkaille yhteinen Energiateollisuus ry:n toteuttama asiakastyytyväisyystutkimus, josta Nurmijärven Sähkö sai koko toimialaan verrattuna jonkin verran keskiarvoa paremman arvosanan. Olimme koko joukon 2. paras yritys tutkimuksen mukaan (yleisarvosana).

Asiakkaiden tyytyväisyys meihin on pysynyt erinomaisella tasolla edellisestä vuodesta. Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme ovat asiakaspalveluun lähes kaikilta osin, henkilöstön toimintaan ja ammattitaitoon, sähkönjakelun häiriöttömyyteen sekä yhtiön ympäristöystävälliseen ja asiakaskeskeiseen imagoon.

Yhteensä haastateltiin 150 yhtiön asiakasta, joista kuluneen vuoden aikana 50 % oli asioinut kanssamme.

Kiitos asiakkaillemme kuluneesta vuodesta ja hyvästä palautteesta!