Asiakastyytyväisyys jälleen erinomaisella tasolla

Syksyllä 2017 toteutettiin puhelinhaastatteluna 17 energiayhtiön asiakkaille yhteinen Energiateollisuus ry:n toteuttama asiakastyytyväisyystutkimus, josta Nurmijärven Sähkö sai koko toimialaan verrattuna jälleen hieman keskiarvoa paremman arvosanan 3,91 (koko toimiala 3,80 asteikolla 1-5, jossa viisi on paras). Olimme tänä vuonna joukon 5. paras yhtiö tutkimuksen yleisarvosanan mukaan. Myös vuonna 2016 sijoituimme 5. parhaaksi – silloin mukana oli 12 yhtiötä. Asiakkaiden tyytyväisyys meihin on pysynyt erinomaisella tasolla viimeisen kuuden vuoden aikana. Vuonna 2015 olimme koko joukon paras muihin yhtiöihin verratessa, mikä kertoo siitä, että myös verrokkiyhtiöt ovat parantaneet toimintaansa heidän omien asiakkaiden silmissä. Yleisesti tämä kertoo siitä, että koko toimiala kehittyy.

Eniten tyytyväisyyden taso oli kuluneena vuonna noussut sähkönjakelun häiriöttömyydessä sekä yhtiön läheisessä ja ympäristöystävällisessä imagossa. Imagoindeksissä kokonaisuudessaan tulos oli lähes samalla tasolla kuin edellisenä vuonna. Nurmijärven Sähkön imago on tällä mittarilla tarkasteltuna hieman parempi kuin taajamayhtiöillä keskimäärin. Myös tiedottaminen häiriötilanteissa on verrokkiyhtiöihin verrattuna saanut asiakkailtamme paremman arvosanan. Ehkä tämän vuoden kyselyn tuloksiin vaikutti hieman juuri ennen kyselyä iskenyt raju Kiira-myrsky, josta selvisimme kuitenkin kohtuullisen vähin vaurioin Nurmijärvellä. Myös yhtiön ympäristöystävällisen biolämmön markkinointiin on kuluneena vuonna panostettu.

Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta ja jatkamme edelleen toiminnan kehittämistä 100-vuotiaassa Nurmijärven Sähkössä!