Asiakastyytyväisyys jälleen hyvällä tasolla

Syksyllä 2019 toteutettiin energiayhtiön asiakkaille yhteinen Energiateollisuus ry:n toteuttama asiakastyytyväisyystutkimus, josta Nurmijärven Sähkö sai koko toimialaan verrattuna jälleen keskiarvoa paremman arvosanan. Olimme joukon 2. paras yhtiö tutkimuksen yleisarvosanan mukaan. Asiakkaiden tyytyväisyys meihin on pysynyt erinomaisella tasolla viimeisen viiden vuoden aikana. Kuluneena vuonna olimme jälleen tyytyväisyysindeksissä oman verrokkiryhmämme paras asiakkaiden silmissä. Viimeksi saavutimme tyytyväisyysindeksissä 1. sijan vuonna 2015.

Eniten tyytyväisyyden taso oli vuonna 2019 noussut asiakaspalvelun ja henkilöstön osalta. Erityisiä vahvuusalueita tutkimuksessa ovatkin henkilöstön ystävällisyys, palveluhalukkuus, sovittujen asioiden hoitaminen sekä kyky ratkaista asiakkaan ongelma tai asia. Yhtiön imago sijoittuu verrokkiyhtiöiden puolivälin kastiin. Paikallisuus ja luotettavuus nousevat vahvuusalueiksi. Joustavuus nousee kehittämiskohteeksi kuluneen vuoden tutkimuksessa. Yritämme parantaa.

Sähkönjakelun häiriöttömyys saa edelleen kiitosta ja tiedottaminen häiriötilanteissa on verrokkiyhtiöihin verrattuna saanut asiakkailtamme paremman arvosanan. Sähkön laatu sekä häiriötilanteista tiedottaminen (tarkemmin tekstiviestitiedottaminen) nousevat myös tutkimuksessa yhtiön vahvuusalueeksi.

Kiitämme luottamuksesta! Sisäinen sloganimme “paikalliselle paras” nousi jälleen arvoonsa ja yritämme lunastaa sen jälleen tälläkin vuosikymmenellä!

Hyvää alkanutta vuotta 2020!

Päävalikko