Asiakastyytyväisyystutkimus käynnissä 9.-14.10.2017

Asiakkaamme saavat puheluita viikolla 41 liittyen asiakastyytyväisyyteen. Perinteisten asiakastyytyväisyysmittareiden ohella kyselyssä selvitetään asiakkaiden odotuksia eri palvelukanavista sekä palveluista ja tuotteista.

Energiayhtiöiden asiakkaat ovat aiempaa tyytyväisempiä oman yhtiönsä palveluihin ja toimintaan. Tämä käy ilmi viime vuonna toteutetusta ja täysin uudistuneesta energia-alan asiakastyytyväisyystutkimuksesta, joka toteutettiin laajempana kuin koskaan aiemmin. Kaikkiaan haastateltiin lähes 7 800 asiakasta 30:stä eri energiayhtiöstä. Meille vertaileva tieto muiden yhtiöiden vastaavien palvelujen toiminnasta verrattuna omaamme on meille merkittävä tieto oman toimintamme kehittämisessä omien asiakkaiden tarpeiden lisäksi.

Tutkimuksen toteuttaa IROResearch Oy ja käytännön organisoinnin hoitaa Adato Energia Oy.

Kiitämme jo etukäteen ajastanne, jos mahdollinen puhelu osuu kotitaloutenne kohdalle!