Nurmijärven Sähköllä alan tyytyväisimmät asiakkaat

Tutkimusyhtiö IRO Research kysyi syksyllä energiatoimialan 15 yhtiön asiakkailta tyytyväisyyttä yhtiöiden toimintaan ja palveluihin. Nurmijärven Sähkön asiakkaat arvioivat oman yhtiönsä toimialan parhaaksi. Asiakkaiden tyytyväisyysindeksissä huomioitiin yhtiöiden asiakaspalvelu, tiedottaminen sekä laskutus ja hinnoittelu. Tutkimusta varten haastateltiin kunkin yhtiön 150 asiakasta.

kaavio-asiakaspalvelut-2015-2011

Kuvassa palkkeina yhtiön saavuttamat asiakaspalveluindeksit ja katkoviivalla toimialan kehitys vuosina 2011-2015.

Nurmijärven Sähkön asiakaspalvelutoiminnot ovat kehittyneet nousujohteisesti viimeisen viiden vuoden aikana, kun muut alalla ovat ”polkeneet paikallaan” vastaavana aikana. Asiakaspalvelun ja henkilöstön toiminnan laadun paranemisen (mm. tavoitettavuus, ammattitaito, palveluhalukkuus) lisäksi asiakkaamme kokevat tiedottamisen ja neuvontapalveluiden parantuneen.

Toimintamme keskeisiksi vahvuusalueiksi asiakkaamme näkivät yhtiön luotettavan imagon, luotettavan sähkölaskun sekä luotettavan tiedotuksen.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme onnistuneesta kuluneesta vuodesta!

rauhallista-joulunaikaa-2016