Online-palvelu
Tervetuloa käyttämään Nurmijärven Sähkön Online-palvelua!
Online-palvelun kautta voit hoitaa yleisimpiä sähköön liittyviä asioita mihin vuorokauden aikaan tahansa! Kulutusseurantaan tarkoitettu Venla-palvelumme on uudistunut ja siirtynyt Online-palvelun alle. Uusittu Venla-palvelu otettiin käyttöön huhtikuussa 2023.
KIRJAUDU ONLINE-PALVELUUN TÄSTÄ!
Voit lukea lisää uudesta Venlasta etusivujemme ajankohtaista-osion tiedotteesta.
Online-palvelu
Uusi Online-palvelumme avautui asiakkaidemme käyttöön toukokuussa 2022. Palvelu on tullut vaiheittain käyttöön. Tällä hetkellä siellä voi tarkastella omia asiakas-, sopimus- ja laskutietojaan ja tehdä uusia sähkönmyyntisopimuksia. Laskujen PDF-kuvat saa auki palvelusta ja uutuutena joulukuussa 2023 saamme palveluun näkyviin laskujen maksutiedot.
Nurmijärven Sähköverkko Oy:n alueella asuvat asiakkaat pääsevät siirtymään ja päivittämään tietojaan keskeytysviestintäpalveluun.
Kulutusseurantaan tarkoitettu Venla-palvelu siirtyi Onlinen alle huhtikuussa 2023. Venlan kautta voit seurata omaa sähkön- ja lämmönkäyttöäsi tunneittain, päivittäin tai kuukausittain.
Huom! Ensimmäisellä kerralla palveluun pitää rekisteröityä vahvan tunnistautumisen kautta, jonka jälkeen voit luoda itsellesi salasanan.
Käyttäjätunnuksena toimii rekisteröinnin yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Vanhan Online-palvelun käyttäjiä ei ole siirretty automaattisesti uuden Online-palvelun käyttäjiksi vaan uuteen palveluun pitää rekisteröityä uudestaan.
Mikäli haluat henkilöasiakkaana valtuuttaa jonkun toisen henkilön käyttämään Online-palvelua puolestasi, täytä oheinen valtakirja ja toimita se allekirjoitettuna Nurmijärven Sähkön asiakaspalveluun. Annamme sen jälkeen valtuuttamallesi henkilölle oikeudet päästä Online-palvelun tietoihisi. Henkilöasiakkaiden valtakirjan saat auki tästä.
Ongelmia Onlineen rekisteröitymisessä? Syynä on todennäköisesti jokin seuraavista:
- Sopimustietosi asiakastietojärjestelmässämme ovat eri henkilön henkilötunnuksella (esim. puolison): Rekisteröityminen tulee tehdä sen henkilön verkkopankin kautta, jonka nimellä ja henkilötunnuksella sopimukset ovat (1. nimi sopimuksessa/laskussa).
- Asiakastietojärjestelmästämme puuttuu henkilötunnuksesi tai sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia: Lähetä tietosi ”Ilmoita tietosi” -lomakkeella tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Asunto-osakeyhtiöiden ja pk-yritysten rekisteröityminen vaatii edustajakäsittelyn, johon tarvitsemme valtakirjan yritykseltä. Alla lisätietoa asiasta.
Yritysasiakkaat
Yritysasiakkaiden tulee täyttää valtakirja, jolla yritys valtuuttaa edustajansa käyttämään Online-palvelua.
Lataa valtakirja täältä:
Valtakirja_Online_yritykset.pdf
Allekirjoitettu valtakirja palautetaan joko skannattuna sähköpostitse: asiakaspalvelu@nurmijarvensahko.fi tai postitse: Nurmijärven Sähkö Oy, PL 4, 01901 Nurmijärvi.
Yrityksen vastuulla on huolehtia, että valtakirja on ajan tasalla valtuuksien osalta.
Kun valtakirja on vastaanotettu, niin tämän jälkeen Nurmijärven Sähkö perustaa yritysasiakkaalle tunnukset ja asiakas saa tähän liittyen viestin sähköpostiinsa. Asiakkaan tulee vielä viedä rekisteröinti itse loppuun.