Saitko erääntyneen laskun postitse uudestaan?

Valitettavasti meillä on käynyt laskujen tulostuksessa virhe ja osa asiakkaistamme saa virheellisesti meiltä jo erääntyneen laskunsa uudelleen, mutta väärällä tilinumerolla. Tarkoituksenamme oli lähettää laskusta maksukehotus. Lähetämme siis näille asiakkaille vielä kyseisestä laskusta maksukehotuksen oikealla tilinumerolla. Lisäksi olemme lähettäneet näille asiakkaille asiaa selventävän sähköpostin tai kirjeen.

Pyydämme  maksamaan erääntyneen laskun joko alkuperäisen (esim. tammikuussa tulleen) laskun tiedoilla tai tulossa olevan maksukehotuksen tiedoilla Nordean tilillemme.
Älkää maksako laskua Osuuspankin tilillemme.

Mikäli olette jo maksaneet laskun kummalle tilille tahansa, niin teidän ei tarvitse olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pahoittelemme virheellistä postitusta.